PlanyTreningowe2024-06-22T16:14:08+00:00

INDYWIDUALNE PLANY TRENINGOWE

POZNAJ AUTORSKI SYSTEM TRENINGOWY

Poznaj autorki system treningów stworzony przez Krzysztofa Gajewskiego dopasowany do specyfiki pracy z osobami dorosłymi trenującymi pływania na wodach otwartych. Jeśli trenujesz: triathlon, pływanie długodystansowe, pływanie zimowe lub SwimRun to dobrze trafiłeś! Każdy z planów dopasowany jest indywidualnie do sportu który trenujesz oraz długości i terminu głównych zawodów.

Doskonalimy nasze metody nauczania pływania osób dorosłych od 10 lat. W naszym podejściu wykorzystujemy wiedzę zdobytą przez lata edukacji, pracy z zawodnikami i amatorami uzupełniamy doświadczeniem zdobytym podczas bicia rekordów świata w pływaniu długodystansowym i zimowym.

Zaprojektowane tak, aby nie tylko pomóc Tobie osiągnąć swoje cele… ale także, żeby je przekroczyć!

JAK DZIAŁAMY:

1.  WSPÓLNIE USTALAMY CELE I ILOŚĆ TRENINGÓW W TGODNIU

Dopasowujemy ilość treningów w danym tygodniu do możliwości czasu jaką chcesz poświęcić na sport. Na tym etapie ustalamy czy masz jakieś sprecyzowane sportowe cele.

2. WYKONUJEMY TESTY KONTROLNE

Na początku każdego 4 tygodniowego cyklu i doprecyzowujemy założenia treningowe na najbliższy miesiąc.

3. OTRZYMASZ LINK DO PLIKU Z TRENGAMI

w którym będą szczegółowo opisane wszystkie zdania do wykonania w danym tygodniu. W przypadku bardziej skomplikowanych ćwiczeń technicznych będzie dostępny filmik instruktażowy z poprawnym wykonaniem danego zadania.

4.  WYKONUJESZ TRENINGI

Przy kluczowych zadaniach wprowadzasz do pliku informację z czasem wykonania danego zadania i uwagami.

5. NA KONIEC KAŻDEGO TYGODNIA

otrzymujesz ode mnie uwagi odnośnie treningów wykonanych w danym tygodniu i dostajesz plan na kolejny tydzień.

6. KAŻDY CYKL SKŁADA SIĘ Z 4 TYGODNI I ANALIZY WYNIKÓW

Każdy cykl planu składa się z 4 tygodni i na ich zakończenie dodatkowo wysyłasz mi nagranie z basenu (wykonane telefonem) z nagranego zadania (najczęściej 100 metrów kraulem). Nagranie to stanowi dla nas źródło wiedzy do wskazania elementów technicznych nad którymi będziemy pracować w kolejnym cyklu.

INDYWIDUALNE PLANY TRENINGOWE

POZNAJ AUTORSKI SYSTEM TRENINGOWY

Poznaj autorki system treningów stworzony przez Krzysztofa Gajewskiego dopasowany do specyfiki pracy z osobami dorosłymi trenującymi pływania na wodach otwartych. Jeśli trenujesz: triathlon, pływanie długodystansowe, pływanie zimowe lub SwimRun to dobrze trafiłeś! Każdy z planów dopasowany jest indywidualnie do sportu który trenujesz oraz długości i terminu głównych zawodów.

Doskonalimy nasze metody nauczania pływania osób dorosłych od 10 lat. W naszym podejściu wykorzystujemy wiedzę zdobytą przez lata edukacji, pracy z zawodnikami i amatorami uzupełniamy doświadczeniem zdobytym podczas bicia rekordów świata w pływaniu długodystansowym i zimowym.

Zaprojektowane tak, aby nie tylko pomóc Tobie osiągnąć swoje cele… ale także, żeby je przekroczyć!

JAK DZIAŁAMY

1.  WSPÓLNIE USTALAMY CELE I ILOŚĆ TRENINGÓW W TGODNIU

Dopasowujemy ilość treningów w danym tygodniu do możliwości czasu jaką chcesz poświęcić na sport. Na tym etapie ustalamy czy masz jakieś sprecyzowane sportowe cele.

2. WYKONUJEMY TESTY KONTROLNE

Na początku każdego 4 tygodniowego cyklu i doprecyzowujemy założenia treningowe na najbliższy miesiąc.

3. OTRZYMASZ LINK DO PLIKU Z TRENGAMI

w którym będą szczegółowo opisane wszystkie zdania do wykonania w danym tygodniu. W przypadku bardziej skomplikowanych ćwiczeń technicznych będzie dostępny filmik instruktażowy z poprawnym wykonaniem danego zadania.

4.  WYKONUJESZ TRENINGI

Przy kluczowych zadaniach wprowadzasz do pliku informację z czasem wykonania danego zadania i uwagami.

5. NA KONIEC KAŻDEGO TYGODNIA

otrzymujesz ode mnie uwagi odnośnie treningów wykonanych w danym tygodniu i dostajesz plan na kolejny tydzień.

6. KAŻDY CYKL SKŁADA SIĘ Z 4 TYGODNI I ANALIZY WYNIKÓW

Każdy cykl planu składa się z 4 tygodni i na ich zakończenie dodatkowo wysyłasz mi nagranie z basenu (wykonane telefonem) z nagranego zadania (najczęściej 100 metrów kraulem). Nagranie to stanowi dla nas źródło wiedzy do wskazania elementów technicznych nad którymi będziemy pracować w kolejnym cyklu.

DOSTĘPNE WARIANTY

[INDYWIDUALNY PLAN TRENINGOWY] – PŁYWANIE DŁUGODYSTANSOWE2024-06-22T16:28:49+00:00

Specyfika planu

Pływanie długodystansowe to bardzo specyficzny sport. Wymaga połączenia treningów na basenie z jednostkami wykonywanymi na wodach otwartych. Założenia planu bardzo mocno zależą od dystansu na jakim chcemy startować oraz poziomu wytrenowania na jakim się obecnie znajdujemy. Skupimy się również na nawykach, które pomogą zminimalizować ryzyko wystąpienia kontuzji barków wynikających z pływania długich jednostek treningowych.

W ramach planu otrzymasz:

  • plan składający się z 1-3 jednostek treningowych w tygodniu (w zależności od pogody, temperatury wody będą to 1-3 treningów basenowych i 1-2 treningów Open Water )
  • 4 tygodniowy plan treningowy (aktualizowany i dopasowywane na koniec każdego tygodnia) skupiający się na poprawie wydolności organizmu w pływaniu zimowym
  • cotygodniową aktualizację planu (na podstawie wyników w ubiegłym tygodniu, informacji o czasie dostępnym na trening, sytuacjach losowych etc.)
  • testy do wykonania przed rozpoczęciem planu
  • analiza danego miesiąca po zakończeniu planu
  • uwagi techniczne do kraula (na podstawie wysłanego nagrania)
  • ćwiczenia dodatkowe do wykonywania na lądzie w celu poprawy wyników w wodzie i zapobiegania kontuzją
  • pomoc w ukierunkowaniu harmonogramu startów open water

CENA:      290 zł / 4 tygodnie

[INDYWIDUALNY PLAN TRENINGOWY] – ICE SWIMMER2024-06-22T16:28:34+00:00

Specyfika planu

Pływanie zimą w lodowatej wodzie to zupełnie coś innego niż pływanie na basenie. Nasze organizmy reagują zupełnie inaczej na wysiłek z uwagi na bodziec „ekstremalnego zimna”, który powoduje, że jesteśmy poddani dużo bardziej intensywnemu wysiłkowi.

Gdyby tego było mało to istnieje wiele różnych elementów technicznych, które wpływają na modyfikacje stylu. Dzięki tym modyfikacją będziemy wstanie płynąć o wiele dłużej i lepiej będziemy znosić początki hipotermii.

Wszystkie te aspekty wraz z „trickami jak wytrzymać w zimnie” i połączeniem treningów na basenie i wodach otwartych spowodują, że będzie to najlepszy sezon zimowego pływania w Twoim Życiu!

W ramach planu otrzymasz:

  • plan składający się z 1-3 jednostek treningowych w tygodniu (w zależności od pogody, temperatury wody będą to 1-2 treningów basenowych i 1-2 treningów Open Water / Zimowych)
  • 4 tygodniowy plan treningowy (aktualizowany i dopasowywane na koniec każdego tygodnia) skupiający się na poprawie wydolności organizmu w pływaniu zimowym
  • cotygodniową aktualizację planu (na podstawie wyników w ubiegłym tygodniu, informacji o czasie dostępnym na trening, sytuacjach losowych etc.)
  • testy do wykonania przed rozpoczęciem planu
  • analiza danego miesiąca po zakończeniu planu
  • uwagi techniczne do kraula (na podstawie wysłanego nagrania)
  • ćwiczenia dodatkowe do wykonywania na lądzie w celu poprawy wydolności w zimnej wodzie
  • pomoc w ukierunkowaniu harmonogramu startów w sezonie zimowym

CENA:      290 zł / 4 tygodnie

[INDYWIDUALNY PLAN TRENINGOWY] – PŁYWANIE W TRIATHLONIE2024-06-22T16:28:43+00:00

Specyfika planu

Pływanie w triathlonie mocno rożni się od tego co widzimy na co dzień na basenie. Pływamy na dużo wyższej kadencji rąk, często w wysiłku beztlenowym na pierwszych metrach zawodów, najczęściej w piankach, a po wyjściu z wody musimy być wstanie komfortowo dobiec do strefy zmiany i dać z siebie wszystko na etapie kolarskimi I biegowym.
Dodajmy do tego duże obciążenie organizmu treningami pozostałymi dyscyplinami, które należy uwzględnić planując treningi pływackie. Ale to nie wszystko! Treningi kolarskie wiążą się z pracą w zamkniętej pozycji bioder, a bieganie z wstrząsem w trakcie wysiłku. Jedno i drugie należy uwzględnić dopasowując trening pływacki tak aby wyjść z wody z wymarzonym czasem!

W ramach planu otrzymasz:

  • plan składający się z 1-3 jednostek treningowych w tygodniu
  • 4 tygodniowy plan treningowy (aktualizowany i dopasowywane na koniec każdego tygodnia)
  • cotygodniową aktualizację planu (na podstawie wyników w ubiegłym tygodniu, informacji o czasie dostępnym na trening, sytuacjach losowych etc.)
  • testy do wykonania przed rozpoczęciem planu
  • analiza danego miesiąca po zakończeniu planu
  • uwagi techniczne do kraula (na podstawie wysłanego nagrania)

CENA:      290 zł / 4 tygodnie

ROZPOCZNIJ WSPÓŁPRACĘ

JEŻELI MASZ JAKIEŚ PYTANIA

Skontaktuj się z nami!

W razie wszelkich pytań odnośnie planów treningowych zapraszam do kontaktu.

+48 785 003 795
krzysztof@gstsport.pl

JEŻELI MASZ JAKIEŚ PYTANIA

Skontaktuj się z nami!

W razie wszelkich pytań odnośnie planów treningowych zapraszam do kontaktu.

+48 785 003 795
krzysztof@gstsport.pl

Tytuł

Przejdź do góry